Υπάρχει πιο ωραίο πράγμα τώρα που καλοκαιριασε, από τα καλέσματα στην βεράντα; Πώς όμως αποδεικνύεται πιο πολύ ότι είμαστε Έλληνες; Μα με το φαγητό που βρίσκεται στην μέση! Πάνε να δούμε ένα ορεκτικό που κανείς δεν μπορεί να αντισταθεί!

Υλικά:

  • 200 γρ φέτα
  • 50 ml κρέμα γάλακτος
  • 10 ντοματινια
  • 3-4 φέτες αγγούρι
  • 1/4 από ένα νεκταρίνι
  • ελαιόλαδο
  • Κρέμα βαλσαμικού
  • ριγανη

Εκτέλεση:

Στο μουλτι, ρίχνουμε την φέτα με την κρέμα γάλακτος να χτυπηθούν να γίνουν κρέμα.

Ψιλοκόβουμε τα ντοματινια σε καρέ. Στο ίδιο μέγεθος κόβουμε και το αγγούρι, όπως και το νεκταρίνι μας.

Τοποθετούμε την κρέμα σε ένα πιάτο και στολίζουμε με τα φρούτα και τα λαχανικά μας.

Ραντίζουμε με ελαιόλαδο και βαλσμικό ξύδι. Προσθέτουμε ρίγανη.

Σερβίρουμε με ψωμί, τορτίγιες ή παξιμάδια λαδιού.

Δημοφιλή τώρα